Richard Wurmbrand – există o lucrare pe care noi o putem face, o lucrare mai mare ca a lui Isus

Ioan 14:12 „Adevărat, adevărat, vă spun, că cine crede în Mine, va face şi el lucrările pe care le fac Eu; ba încă va face altele şi mai mari decât acestea; pentru că Eu mă duc la Tatăl.

„Cum se poate? Cine poate să facă lucrări mai mare ca ale lui Isus? Există o lucrare pe care noi o putem face, o lucrare mai mare decît a lui Isus. Isus e Dumnezeu, El e Stăpînul lumii. El poate ierta și vrea să ierte pe fiecare, dar cu o condiție: să se pocăiască. I se oferă toate posibilitățile de pocăință și dacă măcar un cuvînt spune, „Doamne, iartă-mă!”, cum a spus tîlharul pe cruce, n-a spus mare lucru, a spus un cuvînt, nu? și dacă nu poți să spui un cuvînt, Maria Magdalena nici măcar un cuvînt de spus dar au fost lacrimi de căință, s-a petrecut ceva în sufletul ei și atunci imediat a fost iertată, cum și fiecare din voi, care mă ascultați, orișice ați fi făcut, puteți fi iertați, pentru lacrimile de căință, pentru un cuvînt pe care-l spui, chair dacă nu-l spui cu glas tare, în inima ta, „îmi pare rău de ce am făcut și Te rog iartă-mă”, poți să fii iertat.

 

Noi putem face ceva mai mare decît Isus. El Rege fiind, El nu poate să ierte pe cei care nu se pocăiesc. Păi dacă într-o țară fiecare guvern ar spune fiecărui hoț, fiecărui ucigaș: cine ai fost? Ai omorît 5 oameni? Nu-i nimic, ești iertat. Tu ai spart 5-6 case? Nu-i nimic, ești iertat. Păi asta n-ar mai fi țară! S-ar destrăma țara aceea.[…] Isus, care este peste toate guvernele poate ierta numai dacă cineva se întoarce, dar noi, credincioșii, noi nu sîntem regi, noi putem ierta pe orișicine, orișice ar face înainte de a se pocăi! Mă bate cineva? Eu din partea mea l-am iertat! Mă schingiuiește cineva? Eu din partea mea l-am iertat! […] noi putem face lucrări mai mari ca ale lui Isus.”

Richard Wurmbrand

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

