10 gânduri despre „Sucevene | Șateniada de primăvară”

  1. Mulțumesc mult, Vasile! Mă duc chiar acum să mă joc puțin cu ea în Picasa. Recunosc că deși fotografiez cu ochii, o fac „după ureche”, și încă nu știu mai nimic despre așa ceva. Sper să nu se supere adevărații fotografi cînd o să-mi vada lipsa de cunoștințe :) o să mai citesc despre cum se face fotografie, nu doar.. poză.

  2. mulțumesc, dragă mikaela! are stil copilașul, într-adevăr (Nike, dacă ai observat) însă mi-a fost de un chin deosebit să-l prind să stea locului… fugea tot timpul.. și a fost nevoie de o mică minune să apăs declanșatorul în exact același moment în care s-a hotărît să stea pe loc. :)

  3. ioii chiar n-am observat ca are nike:)))da cred ca ..(deocamdata:d) nu face el deosebire intre un nike si un adidas din bazar;))sau mai stii?:D…oricum e scump tare!!

M-aș bucura să aud și de la tine...

