Sînt plin de fericire

Sînt plin de fericire că în Eden blestemul nu căzut și asupra mea, omul.

Sînt plin de fericire că acest blestem a fost luat asupra Lui și El s-a făcut blestem în locul meu.

Sînt plin de fericire că El s-a făcut păcat în locul meu pentru ca eu să mă fac un sfînt.

Sînt plin de fericire că El a murit și a înviat pentru ca eu și eu, cel ce merita blestemul cu mii de ani în urmă, să am viață, și s-o am din belșug.

Sînt plin de fericire că El a înviat! El, Hristosul, a înviat!

Fericirea mea este acum deplină! Sînt plin de fericire! Hristos a înviat, ce minunat!

Andrei

English version (http://anddographia.wordpress.com)

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Sînt plin de fericire”

  1. …eu astăzi simt că sunt complet goală. E doar El în mine care ma umple pe deplin. El îmi e fericire.

  2. îmi place că ai spus ”El îmi e fericire” și nu ”El îmi dă fericire”… cred că așa este cel mai corect să ne raportăm la El: spunem că El este dragoste, este fericire, este mîngîiere… tocmai pentru că El este însăși existența: ”Eu sînt Cel ce sînt” (Deuteronom pe undeva :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

