8 gânduri despre „Brain Washed…”

  1. Biblia ne spune ca vom intalni multi profeti mincinosi. Pe Youtube gasesti o multime de filmulete cu tot felul de „predicatori”. Uitati-va la ce „vindecari” face Benny Hinn. Iti da cu sacoul in cap, la propriu, si asta inseamna ca ai fost vindecat :)

  2. un profet fals care va plînge amarnic într-o zi dacă nu se întoarce la Domnul… sau dacă Domnul nu se îndură de el… e trist…

  3. Ioan Grosanu, nu știu dacă a fost Brain Washed of sin – păcatul nu ține de minte (brain) ci de inima omului… pocăința trebuie să fie sinceră, să fie o decizie a ta, neinfluențată de alții, după ce Domnul te-a convins de starea ta păcătoasă, nicidecum să vină de la oamni prin spălări de creier masive ca acestea. Nu pot s-o numesc ”a good thing”

  4. Pentru ca analizati cu mintea si nu cu inima. Va e frica de tot ce nu intelegeti si nu puteti vedea in miezul lucrurilor.
    Mersi pentru film, rar intalnesti niste copii atat de minunati, iar acea femeie, ce fiinta…
    Cum ati fi fost oare astazi daca pe la 5 sau 6 ani ati fi strigat Glorie lui Dumnezeu in fata a zeci de oameni… ?
    E drept ca metoda poate parea un pic iesita din comun dar nu are nici o legatura cu brain wash ba mai degraba in inima si mintea acelor copii a fost sadit ceva cu adevarat spiritual…
    Credeti ca un popa crestin care se invarte cu cadelnita prin biserica imbracat in niste haine cel putin stranii ar parea in ochii lor mai putin caraghios decat vi se pare voua ca sunt ei?
    Sunt uimit ca nu ati avut un cuvant de iubire pentru acei copii si ca nu ati vazut nimic pozitiv acolo.
    Sunt copii care vorbesc oamenilor despre Dumnezeu, iata fructul pozitiv, pentru ca dupa fructe ii veti cunoaste…

  5. Andrei, departe de mine gândul de a promova sau susţine manifestări de genul celor prezentate, dar departe de mine şi gândul de a condamna ceea ce nu am experimentat personal. Nu uita ca în commentul meu am menţionat că avem de a face cu un pic de carismania, prin care am vrut sa arat că sunt lucruri oarecum duse la extrem (mă refer la spălarea cu apă ca simbol aş spălării în sângele Domnului, sau spargerea cănilor ca simbol al dorinţei de a zdrobi puterile demonice)
    Totuşi nu pot fi de acord cu părerea ta că păcatul nu are de a face cu mintea. Păi tocmai cu ea are de a face mai ales că s-ar putea ca acolo să înceapă dumnealui – păcatul (sigur că sunt şi păreri diferite aici)
    Iar faptul că pocăinţa nu trebuie să fie influenţată de alţii cum spui tu mi se pare cu totul eronat. Atunci care mai e rostul predicării, sau ce a vrur Ioan Botezătorul şi apoi Isus Cristos când au predicat pocăinţa? Da, pocăinţa este autentică atunci când omul se lasă motivat de mesajul Evangheliei transmis prin puterea Duhului sfânt şi ia o decizie sinceră în acest sens, dar sinceritatea o măsoară numai Dumnezeu.
    În filmuleţul de mai sus, pe care nu l-am privit cu ochi rău, nu am văzut decât nişte copii care răspundeau mesajului predicat sau ilustrat cu mijloace specifice nevoilor lor de înşelegere. Dacă mesajul a fost sub ungerea Duhului sau nu e greu pentru noi ca oameni să răspundem.
    Efectul?!?!!! Acesta poate fi văzut:
    -Lacrimi de pocăinţă cu siguranţă apreciate de Domnul
    -Decizii de schimbare a vieţii înspre bine
    -Încunare adusă lui Dumnezeu…
    Şi în ultimă instanţă suma celor de mai sus egal viaţă de credinţă autentică
    It might be a good thing. Think about that.

  6. Ingerul tau, cu plăcere pentru film :) nu știu însă cui te adesesezi cînd faci aceste afirmații… rămîn la ideea că metoda de a-i face pe acei copii niște credincioși este abuzivă. Mulțumesc pentru cuvintele și ideile împărtășite, este exact ceea ce am dorit de la tine, de la alții, care încă pot să-și dea cu părerea :)

  7. Ioan Grosanu, cu primul alineat al tău sînt și eu 101% de acord.

    Păcatul are de a face și cu mintea, dar nu doar cu mintea. Poate m-am exprimat greșit, dar nu am avut acea intenție. E o chestie de finețuri aici în ce privește mintea vs inimă în Biblie, cred eu. Însă nu uita că inima trebuie păzită mai mult ca orice căci din ea ies izvoarele vieții. Cînd preacurvești în mintea ta, automat lucrul acela s-a petrecut și în inima ta. Casa Înțelepciunii este mintea în strînsă legătură cu inima. Eu știu ce cred, și n-o să mă mai lungesc aici cu chestii de genul acesta de interpretare. Tu doar păzește-ți și inima și mintea. Unele lucruri trebuie gîndite cu inima. Mintea este moderată de inimă, iar inima este moderată de minte. Domnul deschide mintea să înțeleagă, dar seamănă în inimă Sămînța. Cine citește să înțeleagă.

    Credința ta nu poate influențată de alții în mod direct, fără ca Dumnezeu să-ți fi dat acea credință. Nu uita că Domnul a împietrit INIMA lui faraon, la fel și a israeliților în repetate rînduri.

    M-am thinkuit about that, și dacă aș fi fost tătic, cu siguranță nu mi-aș fi lăsat copilul acolo.

M-aș bucura să aud și de la tine...

