Fără (alte) comentarii (2)

Am trimis o cere de schimb de link-uri la site-ul mersulvremurilor.ro acu’ 3 luni sau mai bine. N-am primit nici măcar un răspuns pe e-mail sau pe blog, nici o mişcare din partea lor, măcar să-mi spună că nu’s „compatibil” cu ei, aşa cum se exprimă dumnealor.

De asemenea, am acuş o săptămînă de cînd am completat formularul de contact al librăriei şi editurii creştine Kairos pentru a face schimb de link-uri pentru Botoşaniul Evanghelic, asta după ce le-am pus un banner (chiar unul destul de mare, vizibil) pe site. Nimic. Pace şi linişte din partea lor. De atunci am observat că au mai apărut unii parteneri pe lista lor, dar de Botoşani, nimic.

No (more) comments…

4 gânduri despre „Fără (alte) comentarii (2)

  1. cu acelaşi „respect” am fost tratat şi eu de cei de la Kairos…
    le-am lăsat însă bannerul la mine pe blog… am înţeles, poate nu sunt de talia lor… puteau însă să aiba bunul simt să-mi răspunda (dupa doua mailuri trimise… am zis poate primu nu a ajuns, dar nici al doilea?!) dacă sunt interesaţi sau nu… nu era un capăt de ţară şi nici nu le scădea profitu, chiar şi pe criza asta, daca alocau 2 minute pentru a raspunde

  2. Oh, încă un Andrei prin blogosferă… poate mă apuc să fac o listă cu aşa ceva :) ce pot spune, Andrei, decît… welcome in the club!

    nu toţi îs de talia lor… probabil dacă aveam domeniu .ro mă primeau :D dar asta e… frate frate, dar brînză e pe bani :)

  3. Din pacate romanii au un talent special in a nu raspunde solicitarilor. Incearca sa-i suni. Recent am cerut permisiunea vizionarii unui DVD. Producatorii americani au raspuns mai repede decat colaboratorii lor romani. Nu e intotdeauana asa, eu raspund foarte des, in 95% din cazuri :)

  4. au și un talent special din a ignora… cum ziceam, nu-s pe un .ro sau .com, și nici fenomenal nu am, deci nu au nici un interes să facă schimb. Oricum, îs niște mincinoși, din moment ce în formular scrie că vei fi adăugat în lista de colaboratori după ce faci ce scriu ei acolo. So, m-aș bucura să citească careva de la ei inclusiv acest comentariu, în care îi fac mincinoși pe cei ce se ocupă cu așa ceva.

M-aș bucura să aud și de la tine...

