Doza zilnică de fotografie (3)

Drumul cel bun

***

Despre fotografie: am făcut această fotografie în timpul scurtei mele vizite la Oradea de luni și marți. Pentru că eram atît de interesat și acaparat de a face fotografii bune și a surprinde ceva interesant din banalitatea stației de tramvai, am omis un lucru: linia de tramvai care trebuia să mă ducă la gară. Da, deci am luat alt tramvai, apoi am pierdut trenul din cauza asta.

Tot așa este și cu viețile noastre. De prea multe ori sîntem distrași de la lucrurile care sînt cu adevărat importante, cum ar fi împlinirea voii lui Dumnezeu, din cauza lucrurilor mărunte care ne plac și ne fac plăcere să le practicăm. Acestea ne fac să nu mai fim atenți pe cale și de cele mai multe ori, din nefericire, luăm altă linie de tramvai, care ne poate duce într-o cu totul altă direcție decît aceea care trebui s-o urmăm: drumul spre crucea lui Isus. Ai grijă ca nu cumva deja să fi ales direcția greșită ca să nu te trezești la sfîrșitul vieții că ai pierdut trenul. La mine a mai venit un tren peste o oră, dar la tine cu siguranță nu mai vine alt tren după ce vei muri.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

