Memorial Day in USA

Boston Big Pictură oferă 22 fotografii cu ocazia acestei zile unde națiunea americană comemorează pe toți cei morți în timpul războiului purtat de ei de-alungul timpului.

Nimic nu e mai benefic pentru inima mea decît momente ca aceastea unde oamenii se gîndesc la moarte, unde oamenii plîng la capătul unui sicriu, unde niște cuie se aud cum intră în lemnul cutiei pentru că îmi aduc aminte că acolo voi ajunge și eu degrabă, în scurt timp. Mă face să mă gîndesc la viața mea, s-o analizez și să îmi amintesc de deșertăciunile ce trebuie să le elimin din viața mea, de timpul irosit aiurea și de faptul că după moarte totul e definitiv. Mă gîndesc dacă sînt total dezlipit de acest pămînt și aștept să-l părăsesc sau încă am lucruri ce mă țin aici, care mă împidică să-mi doresc să plec la Domnul cît mai degrabă.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

