Cum o să-mi planific ziua în timpul sesiunii?

O zi organizată corect este o zi reușită. Pentru că nu vreau să-ți impun nimic ca de luat „as it is”, o să îți spun doar despre programul meu din acestă lună de examene, pe care-l socotesc cel mai potrivit.

7:00-7:30 * deșteptarea; Cine se scoală de dimineață… mănîncă mai cu poftă. Scurtă înviorare, apă pe ochi, micul dejun;

7:30-8:00 * timpul obligatoriu de părtășie cu Domnul. Unii zic că înainte de toate, înainte de micul dejun, trebuie să ai acest timp, însă eu mă descurc mai bine dacă am stomacul pus la cale și deja m-am trezit de jumătate de oră, prin urmare pot să fiu mai receptiv și mintea nu-mi va sta și la Cuvînt și la mîncare, ci doar acolo unde trebuie: la El.

8:00-10:00 * studiu intensiv :)

10:00-10:30 * refreshment, adică 10 flotări, o cană cu ceai sau un biscuite, ceva dulce ori ceva bun (yummy!)

10:30-13:00 * studiu intensiv :)

13:00-14:00 * pauză & prînzul (consistent, că trebuie neapărat, deja am 6 ore de efort intelectual)

14:00-16:00 *studiu intensiv :)

16:00-16:30 * refreshment, și acum începe perioada aia în care creierul învață cel mai bine, cum spuneam ieri, și de care doresc să profit la maxim.

16:30-18:00 * studiu intensiv :)

18:30-19:00 * o pauză pe care o pot folosi cum doresc

19:00-20:30 * ultimul studiu intensiv :)

20:30-21:00 * cina;

21:00-21:30 * timpul de seară obligatoriu de părtășie cu Domnul

21:30-23:00 * Internet (mailuri, blog – scriu și programez articole ca aceasta pe alte zile, răspund la comentarii, fac  turul blogurilor preferate, scanez Google Readeru’)

23:00-7:00 * somnic dulce și revigorant de 8 ore în capăt

Bine, asta e doar ca idee, ca un model idealist de program, dar în practică, ai putea să-ți faci un acest tip de program pe care să te străduiești să-l și respecți cu aproximație. Poate nu poți învăța așa mult pe zi sau poate tu înveți chiar mai multe ore, nu știu. Acest lucru nu te va ajuta doar să treci mai bine și mai sănătos prin sesiune, dar te va educa să fii puțin mai ordonat și dedicat unui lucru (și la capitolul acesta cu toții avem lipsuri). Poate ai nevoie de pauză o dată la o oră, dar niciodată să nu treci de 3 ore de studiu fără o pauză măcar de 15 minute. Nu-ți ucide singur creierul.

Bine, cam asta e pe azi. O zi frumasă și prielnică pentru învățat îți doresc, alături de Domnul!

Dacă ți-a plăcut articolul sau ți-a fost de folos, te poți abona la acest weblog prin RSS sau pe e-mail

Categorii 300

5 gânduri despre „Cum o să-mi planific ziua în timpul sesiunii?

  1. eh, ăsta e programul idealist :) de obicei învăț în serii: dimineața… ceva pauză, iar învăț, o oră de somn, că eu îs mort cu ochii altfel, apoi încă o tură după-amiaza :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

