Doza zilnică de fotografie (6)

Sursa

***

„Oare prin priceperea ta își ia uliul zborul și își întinde aripile spre miazăzi? Oare din porunca ta se înalță vulturul, și își așează cuibul pe înălțimi?” (Iov 39:26-27)

Dacă ți-a plăcut articolul sau ți-a fost de folos, te poți abona la acest weblog prin RSS sau pe e-mail

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

7 gânduri despre „Doza zilnică de fotografie (6)”

  1. mă bucur că ți-a plăcut… eram în dubii, nu știam dacă să postez sau nu. Mă gîndeam că plictisesc cu pozele mele, mai ales ca nu am primit nici un fel de feedback de cînd le afișez…

  2. Pai nu toti cei care viziteaza – comenteaza. Dar asta nu inseamna ca nu le place.
    Daca Isus ar fi asteptat confirmari…. dar El si-a dus menirea inainte, nu? :)

  3. … pai incerci sa mergi pe calauzire. Nu intotdeauna trebuie sa intelegem de ce trebuie sa facem ceea ce El ne-a pus in gand sa facem. Mergem pe credinta, ca toate au un scop, chiar daca nu-l vedem… :)

  4. oricît de credincioși am fi, nu putem afirma că în fiecare moment am simțit călăuzirea Lui… de multe ori dorim să știm încotro s-o luăm sau ce să facem, dar El… tace. Toate au un scop? Care e scopul?

  5. dar atunci cand simtim acea calauzire, nu avem scuza daca nu o urmam, nu?
    SI ne incredem in El, ca, pe masura ni ce se va descoperi, vom invata mai mult si mai mult din El.

    Scopul tacerii? Uite, sa-ti spun ceva ce mi-a raspuns un batran la o intrebare asemanatoare. Il intrebam de ce nu-mi raspunde Dumnezeu la rugaciune, la o dilema pe care o aveam. Voiam sa aflu raspunsul, si el intarzia.
    Acest batran mi-a raspuns: „Uneori Dumnezeu intarzie raspunsul, pentru ca stie ca nu esti in stare ca in acel moment, sa accepti acel raspuns”.
    Si ne va pregati, in timp, ne va scoate in cale situatii (paralele) care sa ne lamureasca, care sa ne schimbe inima (daca chiar ne dorim asta cu adevarat), si, cand vom fi pregatiti, ne va raspunde. Concret. Uneori dureaza mult pana raspunde. Dar e mai bine asa, sa intarzie, si El sa te schimbe, in timp, decat sa fii distrus de raspunsul pe care nu l-am putea accepta in acel moment.
    Asta ste UNUL din motivele pentru care raspunsul intarzie…

M-aș bucura să aud și de la tine...

