Everestul Credinței

Un blog unde scriu pe cît posibil interesant și tare scurt. Aveam nevoie de un loc unde să-mi notez lucrurile interesante peste care dau și să le împart și altora. Cu tot ce nu pot să mă desfășor aici, o să notez acolo. Mi-am impus un standard: doar lucruri interesante și originale. Dacă nu-s, nu le postez. Da, sper să mă țin de hotărîre. De asemenea, un alt lucru: scriu scurt ca să pot fi scanat repede.

Aruncă și tu o privire pe Everestul Credinței. Sper să-ți placă. Acum sînt încă în sesiune și nu am așa mult timp, dar totuși scriu vreo 2 sau 3 articole pe zi pe care le consider interesante.

Titlurile de azi:

Titluri de ieri:

Dacă îți place și crezi că îți este de folos blogul, poți face un abonament la el, sau, știu eu, să reții adresa. Oricum va sta tot timpul în bara din dreapta din blogul meu și o să-l găsești ușor. Dacă vrei să-l promovezi sau să-l adaugi la blogroll-ul tău (dacă o să consideri că merită), să știi că nu mă supăr chiar deloc :) Ideea e că blogul e nou, și are nevoie de puțină promovare pînă se lansează puțin.

Ok, acum spor la răsfoit! Aștept feedback de la voi. Păreri pro sau contra? Sugestii? Ai citi un asemenea blog? Mai mult, ți-ai face un abonament? Anunță-mă ca să știu cum să-l îmbunătățesc, să învăț cum pot să mă fac util.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

