Se apropie sfîrșitul

blogului meu.

Am decis să nu mai fac blogging din următoarele motive, pe care eu le consider demne de luat în considerare:

  • scăderea calității a ceea ce scriu pe blog – cred eu că deja nu mai scriu lucruri de calitate, care să intereseze, deși m-am străduit să-mi îmbunătățesc performanțele.
  • scăderea cantității, deorece nu mai am timp să aduc în vedere informații valoroase și importante într-o cantitate care să satisfacă pe cel ce intră aici
  • lipsa a ceva de spus – ca să faci blogging trebuie să ai ceva de spus; las asta în seama celor ce au (sau cred că au) ceva de spus. Creștinii au devenit „self sufficient”, așa că greu mai găsești pe cineva care să dorească să mai învețe ceva de la tine
  • poate că blogul meu a fost o păcăleală – în viața reală nu cunosc vreun moment important în care cineva să fi ascultat ceea ce am zis. Tot timpul am fost un maverick în gîndire, prin urmare am vrut să mă păcălesc singur crezînd că dacă o scriu public gîndurile, cineva le va băga în seamă
  • scăderea numărului de vizitatori din ianuarie-februarie, anul acesta, de cel puțin 4 ori – pentru mine este un indicator puternic acest lucru, însemnînd că nu mai aduc în vedere și nici nu mai scriu lucruri interesante, care să atragă sau să fie dorite a fi citite

Asta nu înseamnă că n-o să mai scriu deloc. O să mai scriu cel puțin un articol pe data de 3 Decembrie anul acesta, pentru ca să mă simt eu bine că am împlinit 2 ani de blogging. Între timp, o să intru în penumbră, și-o să fiu prin blogosferă, doar că mai puțin văzut. Am făcut eforturi pentru a face ceva mai bun din acest blog, dar ca ironie, cu cît mă străduiam mai mult, cu atît ieșea mai prost ceea ce făceam. Cît despre articolele promise pe sidebar (asta în caz că nu le-ai observat pînă acum) probabil o să le scriu și pe ele pînă undeva în Decembrie. O să fie tare interesant sentimentul de a scrie articole pe blog, știind că ai ieșit din blogging. Probabil e un sentiment ce doar puțini vor avea ocazia să-l experimenteze pe propria… inimă.

(almost) THE END

M-aș bucura să aud și de la tine...

