andreijitareanu.wordpress.com

Anddij a murit deja. O să scriu curînd cîteva cuvinte despre el la înmormîntarea de peste 3 zile.

Se spune că prietenii adevărați te găsesc oriunde și oricînd, de aceea te invit cu dragoste pe ceea ce vrea să-mi fie un alt fel de Andrei, cel adevărat.

Noul blog: andreijitareanu.wordpress.com

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

5 gânduri despre „andreijitareanu.wordpress.com”

  1. ce straniu suna. totusi as dori sa vin si eu la inmormantare :|

    imi pare rau ca nu l-am descoperit pe Anddij ceva mai devreme, doar pe ultima suta de metri.

    ce aiurea suna toate astea :)

    sper sa te gasesc si eu la noua adresa :D

  2. Nu stiu ce sa zic, dar nu am deloc un sentiment confortabil cand citesc aceste luari de ramas bun.
    Nu vreau sa cred ca tot ce ai facut tu aici era pentru rating, dar unul din motivele enumerate asta spune.
    Si daca a existat vreodata un declin in primul gand, acesta a fost atunci cand ai inceput a scrie pentru rating. S-a vazut foarte clar asta, pentru ca ai renuntat la acea autenticitate care m-a facut fana a blogului tau. Ai tot cautat tipare in care te-ai incadrat mai apoi; cum trebuie sa fie un blog, ce trebuie sa contina, cum sa scrii……si asta a inlaturat originalitatea.
    Imi pare rau pentru decizia ta, dar poate ca daca te-ai intoarce la ce e simplu si frumos, neincadrat in reguli si „must have”….dar tu decizi. Sper sa nu produc si mai multa amaraciune cu parerea mea, intentia este sa te fac constient ca in tine se afla ceea ce ne-a atras altadata, si nu in fortari si artificiale de articole.
    Numai bine!

  3. și mie îmi pare rău și rămîn cu gust amar cînd văd că ratingul este tot ce înțeleg oamenii din ce am făcut eu în ultimul timp…

M-aș bucura să aud și de la tine...

