Domnul omoară și învie

„Domnul omoară şi învie, El pogoară în locuinţa morţilor şi El scoate de acolo” 1 Samuel 2-6

A trebuit să revin pe acest blog. Pur și simplu trebuia. Cei ce mă urmăresc oarecum, au observat cîte schimbări am făcut și tot făcut. Am zis în sinea mea: „Trebuie să mă stabilesc și eu! Să mă însor, casă, copii, că deh, om în toată firea” :)

Prin urmare, deoarece acest blog înseamnă prea mult pentru mine ca să renunț la el, înseamnă primul blog, înseamnă, parcursul vieții mele online, evoluția condeiului meu, chiar evoluția mea spirituală, relația cu Domnul, înseamnă mii de ore de scris, zeci de prieteni pe care mi i-am făcut aici, înseamnă greșelile mele, înseamnă un nume, o identitate, cartea mea de vizită, înseamnă PREA MULT, o să revin la el. Și-o să stau!

Da, știu că l-am îngropat pe Anddij cînd a murit, dar Domnul a făcut o minune și l-a înviat. Pot eu să mă opun? Deloc! Da, se pare că „m-am scos” repede. Așa, și? Păi dacă mori în Hristos, nu tot în El învii? Ba da! Asta e speranța noastră, a fiecăruia, că într-o zi vom învia și vom fi față în față cu El. Nu e minunat?

Ce-o să fac cu andreijitareanu.wordpress.com? Nu știu. O să-l țin acolo, văd eu… poate mă mut iar peste 4 luni. Glumesc :) Nu mai fac asta niciodată. Am zis că trebuie să învăț două cuvinte: angajament și statornicie.

Ok, Anddij a revenit, cu forțe proaspete gata să scrie pentru voi. Articolele ce le-am promis din sidebar le voi scrie. Se pare că le-a venit sorocul și lor. Pînă una alta, mă găsiți aici, cu bune și rele, cu limitările mele umane și cu o neîngrădirea minții mele în ce privește cele sfinte.

Era să uit să mă semnez:

anddij

4 gânduri despre „Domnul omoară și învie

  1. bine te-ar regăsit disa! și eu mă bucur că nu m-ai scos de la preferințe :) de fapt, bine v-ar regăsit pe toți! vă mulțumesc…

M-aș bucura să aud și de la tine...

