Cum o să arate statistica ta în Ceruri?

StatsEste o idee care mi-a venit brusc, și tot brusc m-am pus să scriu despre ea. Mă uitam peste statisticile unor bloguri și mă observam cît de mult se vorbește și se comentează pe baza statisticilor. Mă uitam la bloggeri care nu știu cum să se screamă mai tare și nu știu ce metode mai atractive să folosească pentru a-și mări numărul de abonați și de cititori. Căci, pe când străbăteam cetatea voastră şi mă uitam de aproape la lucrurile la care vă închinaţi voi, am descoperit chiar şi un altar, pe care este scris: „Unui Dumnezeu necunoscut!”. (Fapte 17:23) Pentru unii acest altar este secțiunea Statistici de pe sidebar.

Este ceva firesc (cu referire la firea pămîntească, nu la normalitate) să îți dorești să fii citit de cît mai mulți. Știu deja că unii bloggeri care mai trec pe aici deja citesc cu interes acest articol. N-o să satisfac nimănui consumerismul din el și-o să mă aplec repede asupra întrebării din titlu.

Dacă pe blog scrie că ai atîția vizitatori pe zi, cea mai ocupată zi (ziua record), cîte vizite ai avut azi, ori ieri sau vizite totale, oare ce-o să scrie în Ceruri la statistici?

Care ți-a fost cea mai ocupată zi (ziua record)? La cîți ai spus atunci despre jertfa Domnului Isus Hristos?

La cîți ai spus astăzi despre El? Dar ieri?

Care este numărut total de suflete la care ai fost PERSONAL și OFFLINE să spui despre Evanghelia lui Hristos, despre nemărginita bogăție a harului Său? (Efeseni 2:7) Care este numărul total de suflete care s-au pocăit în urma auzirii Cuvîntului din gura TA? Cum o să arate statistica ta în Ceruri?

Ce crezi, oare în Ceruri o să se facă astfel de statistici? Din moment ce unii aduc 30, alții 60 iar alții 100, (Marcu 4:8) eu cred că se vor face. Cel mai rău îmi pare că ceea ce am scris n-o să aibă impact, însă mă rog ca totuși cineva să ia aminte, și nu doar să ia aminte ci să și țină minte. Amin.

Articol scris de Anddij
Poate unii încă nu au realizat că pleacă cu mîna goală în fața Domnului. Spune-le acest lucru! Mulțumesc.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Cum o să arate statistica ta în Ceruri?”

  1. pai nu e loc de pareri de rau cand te rogi…:D
    da…cel mai sensibil subiect al crestinilor…pe mine personal ma sperie gandul ca nu fac nimic! ca sa imi indeplinesc trimiterea…chiar ieri am luat o decizie cu o prietena sa ne rugam si sa ne concentram pe marturisirea Lui…imi pare rau ca de obicei sunt asa fricoasa, ca de cele mai multe ori nu imi pasa si ca prefer zona de confort. Totusi, ma bucur de ce va face El prin mine, caci am decis sa ma pun la dispozitia Lui :)…cand aveti timp, ziceti o rugaciune pentru mine…Domnul sa ma ajute pentru Numele Lui!

  2. Da. Suntem slabi in privinta asta pentru ca ne ocupam mai mult de lucrurile mai putin importante ale acestei vieti.
    Avem nevoie de mai multa disciplina in viata noastra si de mai multa rugaciune, dar mai ales avem nevoie de Duh Sfant. Multa lume neglijeaza importanta Duhului Sfant in vietile noastre dar am uitat ca avem nevoie de puterea Lui ca sa putem trece peste eul nostru care vrea numai placere si confort!
    Avem nevoie de trezire in cel mai serios mod!!!

M-aș bucura să aud și de la tine...

