Onorîndu-L: 500 de articole

Logo: O pană, simbolul scrierilor și scriiturilor; desigur, albastră
Logo: O pană, simbolul scrierilor și scriiturilor; desigur, albastră

Acesta este articolul cu numărul 500 de pe acest blog (vezi aici toate articolele de pe blog).

Am dorit ca cu această ocazie să îți aduc aminte de motto-ul meu din 1 Samuel 2:30 – „Căci voi onora pe cel ce Mă onorează.”

Doresc să-L onorez în continuare prin trăirea mea în sfințenie și frică de El. De asemenea, dacă El îmi va îngădui și mai departe, aș dori să continui lucrarea pe care am început-o cu acest blog. Știu sigur că deja s-au strîns cîțiva oameni care citesc blogul cu plăcere și vreau să îi pot sluji și mai departe prin articolele care urmează. Despre acest motto am scris și mai înainte în 2 articole:

De asemenea doresc să precizez că alegerea versetului pe care l-am luat ca motto personal (bine, asta nu înseamnă că e și singurul motto) a venit după lectura acestui articol, lectură ce doresc să v-o recomand cu căldură. Sînt sigur că va aduce noi perspective și idei asupra filmului și versetului din 1 Samuel.

Acum bagă bine de seamă la acest video. Ascultă:

Ceea ce scrie pe hîrtia primită de Eric Liddell (la 1:15), doresc să-ți dau și ție. Ia-o cu tine.

Acum, dacă tot e o zi puțin mai specială pentru cel ce se ascunde în spatele lui Anddij, am lansat o pagină cu chestionare. Sper ca în fiecare săptămînă să intrați acolo și să votați, ca apoi să pot face o analiză a fiecărui chestionar, de unde, sper eu, vom afla împreună lucruri interesante. Întrebarea de săptămîna aceasta este „Ce anume te face să te simți iubit?

Mulțumesc pentru că ai trecut pe aici și ai participat la discuțiile, temele și propunerile cu care am venit de atîtea ori. Te aștept cu (tot mai mare) drag și în continuare, atît cît Domnul va vrea.

V-a scris și v-a fost gazdă de 500 de articole încoace,

Anddij

Căci voi onora pe cel ce Mă onorează!
Desigur, primesc felicitări, flori, bomboane, pupici pe obraz și îmbrățișări sincere :)

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

5 gânduri despre „Onorîndu-L: 500 de articole”

  1. Wow… 500.. ai scris ceva! Felicitari! Eu nu am decat 467. :-) Mult succes cu bogul acesta si sper sa te ajute Dumnezeu sa duci la bun sfarsit ceea ce ai inceput! Spor!

  2. Mulțumesc mult, Aline. Da, se pare că trebuie să mă țin de promisiunea aceea.

    Florin, avînd în vedere că scrii de un an, stai excelent la capitolul nr. de articole. Eu am avut pauze mari pe blog, atît în 2008 cît și anul acesta. Bine, 500, fără să mai număr 70 de pe un blog care acum e pe offline, și fără să număr andreijitareanu.wordpress, com, strajer.wordpress.com, botosaniulevanghelic.wordpress.com, cardiaci… și altele :)

    Și eu mă rog să mă ajute El la asta. Dar oare cînd se termină toată chestia asta cu blogurile? :) ca să zicem că am dus-o la bun sfîrșit…

  3. Domnul sa te binecuvinteze la trecerea acestui prag si sa te faca tot mai mult o binecuvantare :)
    Merci pentru 500

M-aș bucura să aud și de la tine...

