Sucevene | Despre cum poți primi cadou o restanță

Lucrurile stau foarte simplu. Ideea este că am fost la secretariat zilele acestea ca să-mi vizez carnetul și legitimația de transport și să-mi zică cîte credite am, medie, detalii acestea.

Ei bine, aflu brusc că nu pot afla media pe motiv că am o restanță. Incredibil! Cum să am restanță și eu să nu știu?

Păi să vă zic cum: profa la care am dat examenul oral a pierdul foaia cu notele pe care le acordase în iarnă. Și pentru că nu a mai avut foaia, m-am trezit și eu și alți cîțiva colegi cu o restanță.

Bineînțeles, acest lucru s-a remediat repede, deoarece aveam trecută nota de la examen în carnet cu semnătura ei, doar că din cauza restanței nu tu bursă, nu tu cămin, nu medie încheiată…

Are rost să mai zic că trăim în România? Nu cred…

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

5 gânduri despre „Sucevene | Despre cum poți primi cadou o restanță”

  1. Toate lucrurile lucrează spre bine … nu spre „binele” aşa cum ni-l imaginăm noi dar toate lucrează spre bine şi asta ar trebui să ne taie respiraţia puţin.

  2. asta se întâmplă şi la noi uneori.. să piardă profesorul foaia cu rezultatele… eu personal nu am păţit aşa ceva, dar am colegi în această situaţie :(

M-aș bucura să aud și de la tine...

