Un video pentru Bloggeri, utilizatori de Twitter, Facebook (hi5) și alte social media

E neapărat să te uiți la ce are de zis Josh Harris în următorul video, mai ales dacă faci parte din categoria descrisă de mine în titlu. Aplică Proverbe 24:33-34 la situația actuală a Internetului și social media. După ce am văzut acest video am fost ambiționat să sting mai des laptopul, să-mi citesc google-readrul o dată pe zi, mailul la fel, twitter-ul la fel, tot o dată pe zi. Cît despre blog… poate că e bine să o răresc și cu el, deși deja am făcut-o. Acum scriu doar cînd am ce.

Mi-am adus aminte că am de luat o carte de la bibliotecă, am închis gmailul, twitter-ul și google-readerul.

via Boundless

Articol scris de Anddij
Spune și altora despre articol dacă ți-a fost folositor. Știu că e greu să faci asta :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

