Rugăciunea unui disperat

Doamne,

Știi cît de mare nevoie am de Tine… și știi cît de puțin Te-am căutat în ultimul timp. Simt tot mai mult ce înseamnă versetul acela în care m-ai avertizat că despărțit de Tine nu pot face nimic. Chiar ai avut dreptate, chiar nu pot face nimic dacă mă despart de Tine. Sînt atît de slab iar viața mi se duce încetul cu încetul la vale, și asta pentru că m-am culcat pe laurii victoriei și credeam că dacă pînă acum mi-a fost bine și am fost aproape de Tine, de-acum lucrurile o să rămînă tot așa. Am greșit aici și îmi cer iartare. Mi s-a ruinat liniștea interioară, relațiile mele au avut de suferit, a trebuit să joc și teatru ca ceilalți să nu mă vadă că de fapt eu sînt slab și nu mai pot…

Încetul cu încetul, lesne m-a înconjurat nu păcatul ci lucrurile care mi-au distras atenția de la Tine. Cîte puțin în fiecare zi, pentru ca la sfîrșitul unei luni de zile să mă văd legat și să nu pot să scap. De aceea strig acum la Tine: dezleagă-mă! Vrăjmașul e atît de priceput încît a folosit poate cele mai frumoase lucruri ce se pot întîmpla în viața unui om ca să mă lege, ușor… ușor… ușor… Nu a fost nevoie să mă amăgească cu gînduri de felul „oare chiar există Dumnezeu?”, nu a trebuit să semene îndoială ca să mă depărteze de Tine, ci a semănat încredere… da, Doamne, vrăjmașul Te-a ținut tot timpul în atenția mea, nu m-a despărțit de Tine, în schimb a pus între mine și Tine lucruri, cîte puțin, cîte puțin, astfel încît tot timpul Te vedeam înaintea ochilor, doar că pe zi ce trecea Te vedeam tot mai puțin, iar eu mă obișnuisem cu acest lucru… și nici măcar nu-mi dădeam seama că Te văd din ce în ce mai puțin. Îmi cer iertare și pentru acest lucru, și te rog: dărîmă tu toate lucrurile care m-au distrat și au stat între mine și Tine!

Vreau doar să Te atingi încă o dată de mine, pentru că știu că doar apropierea mîinii Tale poate aduce sfințire unui suflet nenorocit și disperat… după Tine! Te rog, dacă există vreun păcat de care nu știu, să mi-l ierți ca să putem sta din nou de vorbă și să putem relaționa, Tăticule… Am nevoie de aceste lucruri… am nevoie să fiu dependent și disperat după Tine, am nevoie să fii totul și să-mi fii Dumnezeu, Mîntuitor, Tată…

Vreau să vorbesc despre Tine fără rușine, cu îndrăzneală, vreau ca ei să Te vadă în mine, să fiu ambasadorul Tău pe acest pămînt și să te laud și noaptea în așternutul ud de lacrimi și ziua pe lumină, să fiu văzut de toți. Vreau să mă umpli de puterea și înțelepciunea necesară să fac toate aceste lucruri, deoarece eu cred că Tu poți nu doar atît cît te-am rugat, dar cu mult mai mult… infinit mai mult.

În Numele Domnului Isus Hristos,

Amin.

O, ce valuri de-ndurare! | Descarcă ↓

și o variantă în limba engleză:

Anne WelshOh, the deep deep love of Jesus | Descarcă ↓

M-aș bucura să aud și de la tine...

