Foto: între două lumi, între două stări

Astăzi am avut chef să public niște fotografii. Am avut o zi mohorîtă. Și afară era înnorat și mohorît, iar pentru a mă dezmorți puțin și pentru a ieși din starea plouată în care eram, mi-am luat aparatul și am făcut cîteva poze.

Am mai publicat o poză cu același titlul, dar în engleză (between two worlds), iar acum iat-o pe aceasta. Care îți place mai mult?

Între două lumi (click pentru mărire)
Între două lumi (click pentru mărire)

Asta e poza de cînd mă întorceam acasă. Înainte de asta am stat pe o bancă

Piciorul meu
Piciorul meu

și am mai fotografiat una, alta

oh, porumbițo :)
oh, porumbițo :)

Pînă la urmă această zi de sîmbătă, mohorîtă și tristă cum a fost, s-a încheiat prin a se dovedi una foarte romantică, așa cum se vede în fotografia de mai sus :) Biblia spune să ne uităm la sfîrșitul vieții unui om, nu la începutul ei. Ei bine, cît de urîtă mi-a fost ziua, sfîrșitul a fost grozav!

Articol scris de Anddij
Tot timpul mă bucur să aud cîte ceva de la tine în legătură cu ce public. Urmează să mai postez fotografii, așa că te aștept și în celelalte zile!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

