Noiembrie – luna în care se scriu cărți

Luna Noiembrie este luna națională (a americanilor) în care aceștia se adună într-un program numit NaNoWriMo și în decurs de o lună trebuie să scrie o carte de minimum 50 000 de cuvinte. Sună bine și m-am gîndit să încep și eu acest maraton al scrisului unei cărți. Bănuiesc că o sa fie amuzant și o să mă educe și mai bine în ce privește scrisul, imaginația, efortul depus (deoarece trebuie să scrii cam 2000 de cuvinte pe zi) și o să văd dacă mă pot ține de angajamentul pe care l-am făcut. Pe 1 Noiembrie se dă startul la scris. Eu m-am băgat deja. Să vedem dacă mai ies :) Doresc să termin cartea la sfîrșitul lunii viitoare și apoi să o public cu mîndrie aici pe blog :D

Uncopyrighted, desigur !!

Articol scris de Anddij
Mai este cineva care are curajul să se înscrie în maratonul celor 50 000 de cuvinte?

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

Un gând despre „Noiembrie – luna în care se scriu cărți”

M-aș bucura să aud și de la tine...

