Newsletter „La Anddij”

După ceva lupte tehnice am reușit să pun cap la cap toate elementele pentru a trimite un newsletter profesional celora dintre voi care vor dori acest lucru.

Ce va conține acest newsletter?

De toate.

  • articole interesante ale mele sau ale altora, traduse de mine sau de alți voluntari care doresc să ajute la răspîndirea Evangheliei
  • tot felul de lucruri pe care nu le voi putea publica pe blog, din simplul motiv că-s prea scurte, prea puțin pentru a face un articol din acestea. Aici includ link-uri utile, amuzante, interesante, incredibilie peste care dau pe parcursul unei săptămîni.
  • fotografii făcute de mine sau de alții pe car ele consider eu reușite
  • orice alt lucru interesant și frumos. Poți găsi de toate acolo, iar în timp ce voi primi feedback de la tine îl voi îmbunătăți și voi lua seama de orice propunere.
  • subiectele vor varia cu siguranță. În primul e-mail am un video ce merită văzut cu un cameleon. Nu, nu e pe youtube :)

Cît de des îl voi primi?

E-mailul pe care-l vei primi este unul cu un design profesional și plăcut, trimis  gratis cu ajutorul lui MailChimp. Voi încerca să-l trimit în special vineri seara, atunci cînd pentru mulți începe weekend-ul. Doresc să primește ceva frumos și interesant în căsuța ta de e-mail, nu doar acele mailuri clasice de notificare de pe tot felul de site-uri pe care ești înscris și vreau să-ți fiu de folos prin acestea, care seamănă mai degrabă a spam.

Ai și un exemplu de cum va arăta acesta?

Da, uite aici: Exemplu de newsletter în trei părți (nu încăpea într-un singur ecran totul):

Pentru a-l primi pe acesta, te rog să te înscrii. Tu ai de cîștigat.

Bine, îmi place! Cum mă înscriu?

Dacă vrei să te înscrii pentru newsletter, ai două posibilități: fie te înscrii cu adresa ta de e-mail lăsînd un comentariu aici (poți specifica în comentariu dacă nu dorești să ți-l public), fie te poți înscrie la blog prin E-mail, primind astfel nu doar newsletterul dar și toate articolele ce se vor publica aici. Tu ai de de ales.

Promit că adresa ta de e-mail nu va fi publicată niciodată și că nu te voi spama. Vei avea doar 1 newsletter pe săptămînă, cel mult.

Articol scris de Anddij
Aștept răspunsul tău. Te vei înscrie?

8 gânduri despre „Newsletter „La Anddij”

  1. I’m in ;)) frumoasa initiativa. Printre multimea de newsletters la care sunt abonata…cred ca asta o sa fie in topul celor pe care chiar le deschid :D

  2. Serios daca imi pot da seama cand ai timp sa faci toate astea :-)
    Ma gandesc ca-i ceva ce merita vazut :-) Adauga-ma, deci, te rog, la „To”.

  3. Sper și eu să fie în top, AbigaiL! Chiar mă străduiesc să fac asta. Bine ai venit pe lista celor înscriși :) Mai așteptăm și pe alții.

  4. Carmen, am timp pentru că îmi place. Scriu destul de repede la tastatură și îmi cunosc „uneltele” și tehnologia. Știu că dacă fasta asta, o să rezulta cealaltă. Știu exact ce am de făcut, am planul în minte de cele mai multe ori și de aceea sînt destul de productiv, eficient. Materialele le strîng tot timpul cînd navighez pe internet, astfel atunci cînd îmi trebuie știu exact că le am și unde să le găsesc.

    Te-am adăugat :) eu zic că este ceva ce merită văzut ! „To”ward Carmen, then :)

  5. ți le-am trimis pe toate celelalte din urmă și te-am pus pe listă :) dă și altora mailul mai departe dacă îți place!

    mulțumesc de apreciere! Mai am nevoie din cînd în cînd…

M-aș bucura să aud și de la tine...

