Maratonul unității în Hristos: Ramă generală

Pentru că Scriptura mă împinge și nu pot să tac și să nu scriu despre aceasta, pentru că este nevoie și pentru că este voia Lui Dumnezeu să fim uniți, în Hristos, voi scrie despre un alt maraton, un maraton al unității în El.

„Căci, după cum trupul este unul şi are multe mădulare, şi după cum toate mădularele trupului, măcar că sunt mai multe, sunt un singur trup, – tot aşa este şi Hristos.” (1 Corinteni 12-12)

Cred că și tu și eu ne-am pus deja de acord că este nevoie de unitate între noi, creștinii. De multe ori mă rușinez cînd mă uit la alții care nu-L cunosc dar totuși rămîn uniți, se sprijină și se ajută în nevoile lor. Sînt suficiente situații cînd alegem să fim indiferenți și să nu ne pese de cel de lîngă noi, iar atitudinea noastră ucide tăcut, fără să-și dea seama nimeni.

Atunci cînd vorbim de unitate în Hristos, în Trup, trebuie să vorbim de mai multe aspecte importante. Unitatea în acest caz înseamnă cu mult mai mult decît alipire, alăturare, conviețuire. Sensurile „unității în Hristos” sînt cu mult mai diverse decît atunci cînd am vorbi despre un banal „joc în echipă”.

Dau mai jos titlurile articolelor din acest maraton al unității în Hristos în care eu mi-am propus să alerg:

1. Maratonul unității: Ramă generală
2. Maratonul unității: Avem nevoie de unitate în El?
3. Maratonul unității: Trilogia „comunicare-relație-unitate”
4. Maratonul unității: Cauze pentru care ne este greu să fim uniți
5. Maratonul unității: Lipsa părtășiei cu El
6. Maratonul unității: Oameni diferiți, același Dumnezeu, același preț, aceeași valoare
7. Maratonul unității: Păcatul – zidul dintre mine și El, dintre mine și ei
8. Maratonul unității: Atitudini greșite – indiferența și lipsa de interes
9. Maratonul unității: Un timp de părtășie defectuos cu ceilalți
10. Maratonul unității: Lista „To do” – Legea Împărătească
11. Maratonul unității: Temă pentru acasă
12. Maratonul unității: Concluzii și ce nu s-a spus încă

Articol scris de Anddij
„[…] pentru ca ei să fie una, cum sîntem și noi.” (Domnul Isus Hristos)

Un gând despre „Maratonul unității în Hristos: Ramă generală

M-aș bucura să aud și de la tine...

