Dacă ți-ai șters blogul de pe WP.com…

… așa cum am făcut eu cu acest blog, și îl vrei înapoi, îl poți recupera. Deși scrie clar că

If you do not want to use your WordPress.com blog any more, you can delete it. This CAN NOT be undone. It is permanent.

Cum faci?

Apelezi la amabilitatea staff-ului tehnic de la wordpress.com. Sunt niște băieți tare de treabă, spre deosebire de mulți webmasteri cu care am intrat în contact în odiseea mea pe Internet.

Scrie-le un e-mail

În 3 ore mi-a răspuns la e-mail, mi-a explicat amabil că a reușit să-mi recupereze blogul cu ceva dificultăți și că dorește să nu se mai întîmple asta pe viitor. Toate laudele lor. Zic bravo și mulțumesc!

Nu uita în e-mail să precizezi adresa vechiului blog, motivul pentru care îl vrei înapoi și nu uita să spui „Te rog frumos”, „aș aprecia dacă” și „whatever the answer is, I thank you for listening to my unusual request.” Și să te semnezi.

9 gânduri despre „Dacă ți-ai șters blogul de pe WP.com…

  1. Sunt curios Andrei la motivatie, ai fost intimidat de „cei din conduceriile politice si bisericesti” sa nu mai scrii anumite articole?

    Al tau frate in Christos.

  2. Alexandru, nu am fost intimidat de ei. Nu prea cred că pot ei să mă intimideze. Ce mi-ar putea face? Încă nu mi-au spus nimic… știi? Nimic. Nici că fac bine nici că fac rău. Oricum nu le pasă așa mult de Internet. Mă rog că Domnul să-i deștepte puțin. Să vadă și ei nevoia poporului și holdele, care s-au mutat pe Internet, mai ales generația care se ridică. Doar amvonul nu mai este suficient. Poate că n-a fost niciodată.

M-aș bucura să aud și de la tine...

