Ce înseamnă Dumnezeu pentru mine cînd termin de parcurs Psalmul 23

Domnul este – Dumnezeu este însăși existența, este „Cel ce este”.

Păstorul meu

nu voi duce lipsă de nimic – Dumnezeu este Cel care detine toate resursele lumii și este disponibil să le împartă cu toți ce vor să le primească

El mă paște în pășuni verzi și mă duce la ape de odihnă – Dumnezeu este Confidentul meu, care îmi înțelege nevoile

îmi înviorează sufletul – Dumnezeu este Învioratorul și Restauratorul sufletului meu

mă povățuiește pe cărări drepte – Dumnezeu este Călăuza mea care cunoaște fiecare drum de străbătut, chiar dacă drumul este undeva în viitor

Chiar dacă ar fi să umblu prin valea umbrei morţii, nu mă tem de nici un rău, căci Tu eşti cu mine. – Dumnezeu este Păzitorul și Ocrotiroul meu, Scutul meu și locul de scăpare

Toiagul și nuiaua Ta mă mîngîie – Dumnezeu este Învățătorul meu, Cel ce mă corectează dacă greșesc calea cea dreaptă

Tu îmi întinzi masa în faţa potrivnicilor mei; îmi ungi capul cu untdelemn, şi paharul meu este plin de dă peste el. – Dumnezeu este ca un Paharnic, care de bună voie s-a pus la dispoziția mea să-mi umple paharul cu binecuvîntări

voi locui în Casa Domnului până la sfârşitul zilelor mele. – Dumnezeu este Mîntuirea mea, și Gazda mea pentru veșnicie

Doar Domnului slavă!

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

M-aș bucura să aud și de la tine...

