Regrete. Tu ai așa ceva?

Am găsit aici un montaj Ignitermedia.

Iată ce regret eu:

Regret…

  • fiecare zi în care nu am stat de vorbă cu Dumnezeu sau nu am citit Biblia
  • cuvintele spuse la nervi sau sub impulsul sentimentelor, momentului
  • fiecare moment cînd am ascultat de oameni și nu de părerea lui Dumnezeu
  • fiecare moment cînd am avut ocazia să spun unui om despre Dumnezeu și nu am avut curajul necesar
  • fiecare clipă petrecută în afara dragostei
  • că dezamăgesc
  • că am complexe de inferioritate
  • fiecare greșeală față de Dumnezeu sau față de alții
  • fiecare căzătură
  • zi în care nu am avut un cuvînt bun de spus cuiva
  • că nu pot vindeca bolnavii
  • cînd părerea celorlalți a contat mai mult decît părerea lui Dumnezeu
  • că nu știu pe de rost mai multe cîntări
  • că nu știu pe de rost mare lucru din Biblie
  • că nu L-am crezut pe Cuvînt

… dar nu am doar regrete. Am și amintiri plăcute, victorii de sărbătorit la Marele Bal.

Dacă vrei să-mi spui, care sunt regretele tale? Ce anume regreți cel mai mult? Încă regreți?

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

2 gânduri despre „Regrete. Tu ai așa ceva?”

  1. Regret timpul pierdut fara El si anii trecuti fara sa cunosc adevarata dragoste in El si pentru El.

  2. Si eu regret…
    * ca nu imi iau timp zilnic sa Il ascult
    *ca nu memorez destul, ca nu citesc destul
    *timpul pierdut, sunt atatea de facut!!!
    *toate clipele in care m-am incruntat, am judecat sau am criticat :(

    …regret…ca nu sunt ceea ce ar fi vrut El sa fiu…si ca uneori umblarea mea nu este spre mai sus…ci e un fel de mentinere la linia de plutire…ceea ce in ochii Lui e echivalentul coborasului…:(

M-aș bucura să aud și de la tine...

