Primul gând

un blog de Andrei Jităreanu

De vorbă cu „ea”

E prima data cand ma suna…sau mai bine zis, posibil si ultima pe anul acesta, ciudat-cool, nu? Eh, nu voiam sa aflati si voi ca m-a sunat, dar asta e. Ghinionul meu, deh!

Faza este ca mi-a zis ca ma bate daca postez aici, asa ca am ascultat-o si nu am postat :-”

Anyway, a avut cea mai faina urare de 2008 de pana acuma :D

>:D< LIZ



4 răspunsuri la „De vorbă cu „ea””

  1. 1 ianuarie 2008>> s-a confirmat :D a fost ultima care m-a sunat in 2007 :)

  2. :D deci „ea” e Ea ..uhu :> ce-am mai pierdut eu :D

  3. credeam că o să mă plictisesc dar devine din ce în ce mai interesant :D

  4. ce-ţi fac :))

M-aș bucura să aud și de la tine…

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.