Validat

Am găsit acest film la Florin. Şi cum veştile bune şi lucrurile frumoase trebuie răspîndite, asta am făcut şi eu acum, poţi face şi tu la fel, invitînd prietenii aici, sau dîndu-le link-ul de pe youtube. Este cu siguranţă printre cele mai frumoase şi ingenioase scurt metraje pe care le-am văzut. Nu vrea să-ţi zic nimic înainte, decît că e superb filmul. Savurează-l, te rog, şi zîmbeşte :) Eşti extraordinar, eşti incredibil, ai nişte ochi superbi şi un zîmbet de neîntrecut. Poţi să-mi trimiţi o poză cu tine? Eşti frumos, vreau să te pun în colecţia mea de poze cu oameni :) Ok, despre asta e vorba în scurt metraj, dar eu vorbesc serios. Poţi face asta? :)

Şi acum, privind dincole de cortina ce s-a lăsat… ce învăţăm de aici? Final fericit, şi atît?

O lecţie de viaţă? O lecţie de optimism? O lecţie despre cum să faci oamenii să se simtă bine? Poate.

Bine, nu are rost să visăm la finalul acela fericit. De fapt, putem visa, dar nu şi în timpul zilei. E un scurt metraj destul de ingenios. Oare cum ar fi arătat filmul dacă ar fi fost şi Dumnezeu pe acolo?  Mai bine, nu? Mult mai bine. Cred că personajul principal ar fi făcut-o pe respectiva fată să zîmbească din prima :) sau poate nu…

Ştii ce cred eu că-i lipseşte filmului acestuia? Autoritatea. Cu ce putere face personajul aceste lucruri? De la sine? mă îndoiesc. Dacă ar fi spus că „Dumnezeu îmi dă putere, în Numele Lui….” atunci toate aceste lucruri frumoase ar fi fost sub autoritatea celui Preaînalt, şi poate că zîmbetul de la final ar fi durat mai mult. Cine ştie… În rest, toate sînt posibile, doar e film. În viaţă fără Autoritate nu prea cred că ajungi undeva. De fapt, ştii ce? şi eu mă simt cam dus de valurile Dunării acum, parcă încerc să scot apă din piatră seacă.

Înafară că aşa-s eu, născut ca să critic, filmul e tare de tot. Nota 10.

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

7 gânduri despre „Validat”

  1. Man, you’re …fantastic! Just great! ….!:-”

    NU:) Nu vreau sa iti zic niste clisee…:)
    Esti ceea ce esti prin Cel care este in tine. Multumim ca te lasi folosit.
    Este bine sa ne mai amintim ce mult conteaza sa te uiti la un om si…sa sa vezi! Sa vezi omul, si nu doar interesul tau in relatia cu el. Oricine ar fi- profesor, coleg, parinte, pastor…sa privim dincolo de functia lui si sa vedem omul din el, cu nevoile lui, cu calitatile lui. Si asa ne vom putea bucura intr-un mod mai autentic unii de ceilalti, daca ne vom privi cu interes si atentie, in iubire.
    Multumim, deci :)

  2. Si noi multumim, Eliza :) Sper sa ies din sesiune si sa am timp si de blog… abia astept sa va mai scriu :) Toate, prin dragostea si mila Sa cea mare, infinita… El e minunat cu mine!

    And you, lady, you are awesome! You are just great!:)

  3. …tocmai ţi-ai „validat” toţi cititorii care au urmărit filmuleţul pentru prima oară. Ceea ce e kind of…hmmm… awesome! :)

  4. Îmi place să cred că i-am „validat”… nu-s cititorii mei, nu-s cititorii nimănui… sîntem oameni cu toţii, oameni care avem nevoide să fim încurajaţi, să fim promovaţi, să fim ajutaţi să ni se zîmbească… avem nevoie să ştim că cineva chiar ne apreciază sincer… avem nevoie de Dumnezeu…

    cititorii mei? îmi place să cred că nu am cititori, ci doar oameni care sînt hrăniţi şi ridicaţii de ceea ce Dumnezeu mă pune să le scriu… nu vreau să fiu considerat blogger, pentru că bloggerii au cititori… eu sînt un rob care slujeşte singurului Dumnezeu adevărat şi am alţi oameni exact ca mine de care mă bucur că îmi păşesc pragul…

    mulţumesc, Bia :)

  5. >:P rectific…tocmai ţi-ai “validat” toţi prietenii, oameni cu toţii, care au urmărit filmuleţul pentru prima oară. Ceea ce e kind of…hmmm… awesome! :)

    eu mulţumesc, Andrei :)
    ah, la mine poate să scrie „validated” cu verde? [-o<

  6. măi foloseşti nişte semne ce îmi depăşesc cultura generală :)
    da, poate să scrie „validated” cu verde… şi se poate schimba nuanţa în fiecare zi… are Domnul destule nuanţe pentru tine cît pentru o veşnicie
    cu mare plăcere :)

M-aș bucura să aud și de la tine...

