Outlive your Life sau crezîndu-L pe Cristos pe Cuvînt

Max Lucado anunță o nouă carte, se numește Outlive your Life, iar titlul pe care-l poartă cartea m-a duc imediat cu gîndul la un singur lucru care-mi macină mintea de cîteva luni încoace, anume afirmația aceea șocantă pe care Domnul Isus Cristos o face: „Eu am venit ca oile Mele să aibă viață, și s-o aibă din belșug.” (Ioan 10:10)

Am stat și m-am gîndit mult la faptul că El nu a zis doar într-un mod simplu, ușor și monocrom faptul că El a venit ca noi să avem viață, ci a zis că viața noastră să fie una din belșug. Viața care ne-a fost dăruită prin El și moartea Lui este una de belșug, o viață animată, plină de pasiune, vitalitate, suflet și cîte și mai cîte lucruri care nu se regăsesc, din nefericirea, printre mulți credincioși!

Ce mă deranjează (ca să nu zic că mă oftică) la mulți dintre frații mei, cei cu care împart banca la biserică, este că de multe ori nu cred cu adevărat cuvintele acestea scumpe ale Mîntuitorului. Parcă îmi vine să-i iau de guler și să le zic:

Viața este dată ca să o avem din belșug! De aia a murit Cristos, pentru păcate și pentru o viață îmbelșugată, nu ca să ne jucăm de-a creștinismul cum ne jucam cînd eram copii de-a v-ați ascuns. Gata, gata cu v-ați ascunsul! Aruncați ce este copilăresc, joaca și lipsa de maturitate, ați primit o viață ce trebuie trăită din belșug, în credința în Cristos, Domnul nostru! Ar cam fi timpul să-L credem pe Cristos pe Cuvînt!

Nu știu ce a tratat în mod exact Max Lucado în Outlive you Life, dar sper că atinge și acest aspect al vieții de creștin. Mă pun cu rămășag că atunci cînd va apărea cartea în librării s-o cumpăr și să-i fac o recenzie aici pe blog :) Dacă o găsiți înaintea mea, shoot me an e-mail.

Pînă apare în librării, să facem cunoștință cu cartea accesînd acest link și apoi vizionînd acest trailer bine lucrat, un fel de prefață video bine lucrată a cărții:

Publicat de

Andrei Jităreanu

Este o onoare şi un privilegiu să fii zdrobit de mâna lui Dumnezeu. Tocmai apropierea ei poate aduce sfinţire.

4 gânduri despre „Outlive your Life sau crezîndu-L pe Cristos pe Cuvînt”

  1. Salut, Andrei, din nou :-) Eu fie nu dau semne cu saptamanile, macar ca citesc ce postezi, fie scriu prea des :-) Si poate prea mult…

    La ce ai scris tu, despre o viata traita din belsug, si eu am reflectat ceva timp. Si de mult ma tot gandesc ca as vrea ca la sfarsitul vietii mele sa fiu multumita de cum am trait. Si mi-am dat seama ca nu se va intampla asta decat daca voi sti ca voi fi trait suficient pentru altii… Cartea, din trailer, se pare ca este un indemn sa ne facem curaj sa pasim in afara cerculetului nostru, fiindca poate nu ni se pare, dar chiar avem puterea de a influenta (si masura fiecaruia nu cred ca este chiar asa importanta) vietile oamenilor din jur.

    Mi-a venit in minte intrebarea, oare exista vreo conexiune intre felul in care privim puterea noastra de a face o diferenta si felul in care privim puterea lui Dumnezeu? Ai scris tu o data un articol despre Un Dumnezeu prea mic… Fiindca un lucru e clar, daca am avea incredere ca avem sanse sa reusim ceea ce visam, atunci nu am mai sta pe ganduri si am actiona in acea directie. Dar se pare ca teama de esec e mai puternica… din cauza ca vedem puterea ca prea mica…
    Si oare daca Il tinem pe Dumnezeu numai pentru noi si pentru rezolvarea problemelor noastre (cele mici that is, ca restul…) si nu gasim in noi nicio motivatie sa ne ridicam, sa mergem afara, sa Il aratam si altora, ca si ei sa isi poata puna increderea in El, nu inseamna ca, de fapt, noi Il consideram prea mic?

    Mult har!

    Carmen

  2. Ia găsește echilibrul între a nu scrie cu săptămînilie și a scrie prea des :) că prea mult nu crec că scrii.

    Cineva spunea că fiecare dintre oameni, dintre apropiații noștri, este un Isus. Cristos de spune că atunci cînd facem ceva pentru oricare neînsemnat, de fapt Lui îi facem acel ceva, deci prinvind așa lucrurile, putem spune că fiecare poate fi privit ca un Isus. Deci la sfîrșitul vieții vom regreta poate că nu am trăit mai mult pentru Isus, oricum am învîrti-o :)

    Ba da, Îl considerăm prea mic pe Dumnezeu în această situație, doar că nu știu cînd (sau dacă) vom putea ajunge vreodată să-L vedem pe El cu adevărat MAREE!

    Mulțumesc, Carmen. Da, mult har avem de la El. Încă e har.

    Cu drag,

M-aș bucura să aud și de la tine...

